9
آذر

چگونه بودن

⭕️آیا فعالیت در شبکه های اجتماعی بیگانه ساز خیر است یا شر؟goo.gl/FLEHPm

🔸فعالیت در شبکه های اجتماعی بیگانه ساز خیر است یا شر؟ بحث را دوستان مبتلا به اختلاف نظر گشودند تا خیرش به دشمن برسد که شر برای دشمن منتهی به خیر شود و خیر برای دوست منتهی به شر. از این روست که باز میگویم مساله خیر است یا نبود خیر در آنچه شر است یا شبه شر.
🔸دو دوست در یک جبهه میتوانند اختلاف نظر داشته باشند اما نگاه استراتژیک به معادلات باید آنها را همواره در کنار هم نگه دارد. محور این با هم بودن، امر ولی است و اطاعت از این امر. وقتی سرباز شدی باید دل به هدف بسپاری و سر به سردار. هر قدم سرباز بلغزد، قدم دشمن استوارتر خواهد شد. لغزش هم فقط سودای غنیمت و وسوسه ی سرسپردگی به بیگانه ی مقتدر و بریدن از مقتدای مظلوم نیست، در مسیر طاعت، حتی عقل هم میتواند مانع باشد. 
♨️ ادامه مطلب در لینک زیر👇👇

goo.gl/TRg4kA

سلام، امروز این مطلب را خواندم، البته سری به لینک انتهای مطلب هم زدم وتمام آن را خواندم.ولازم دانستم در جهت روشنگری که چرا برخی ها با حضور مردم در این شبکه ها مخالفیم را بیان کنم.

البته دو دوست می توانند اختلاف نظر داشته باشند، ولی هرگز نباید این اختلاف نظر موجب دشمنی وعداوت شود و دشمن شاد کن. 

اما توضیح مطلب:

درست است که حتی با توجه به فتوا واستفتا مقتدا  و ولی مان بودن در شبکه های دشمن با استناد به بند بند آن از لحاظ شرعی حرمت دارد اما قبول دارم استثنا هایی هم داریم که باید باشند و….مثل سایر مسایل فقهی که اینجا مجال توضیح دادن نیست.

اما یک اما  دارد

اماچگونه بودن وچه کسی در زمین دشمن بودن مهم است،اینکه هرکسی را افسر بدانیم صحیح نیست،اینکه هرکسی افسر شد ظرفیت وتوان بودن در شبکه ی دشمن دارد صحیح نیست،ااینکه حال ظرفیت دارد وتوان مجهز به ابزار  هم هست این نیز صحیح نیست، اینکه در زمین دشمن برویم واتراق بزنیم وکلاس قران وتفسیر وسخنرانی و…..بگذاریم که نشد مقابله با دشمن،در زمین دشمن باید جنگید وبقیه را از این فضا بیرون آورد،اینکه کاری کرد که دشمن دردش بگیرد،نه اینکه دلیل حضور نوجوانان وجوانانی شد که هر روز در منجلاب آن فرو می روند که به قول حضرت آقا قتلگاه جوانان مان شده است،پس باید دقت کنیم ونشویم مصداق غلامی که رفت آب بیاورد وآب خودش را برد.

موید باشید


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...