15
شهریور

پاسخگویی هست؟

تا حرف از نهی حضور در زمین دشمن میزدی ومیگفتی،بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری در میدان تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنید،چه ببرید چه ببازید منفعت با اوست، قبول نداشتند.حتی استفتاء حضور در فضای مجازی را با توضیح تک تک بندهایش بیان میکردی باز فایده نداشت ویا توضیح استفاده از نرم افزار داخلی و….

هزار ویک دلیل می آوردند برای بودن در جاسوس افزار صهیونیستی تلگرام.

حتی حضور کانال فارسی خامنه ای را هم دلیل حضورشان میکردند،حتی با هزار دلیل توضیح میدادی که این کانال برا کدام دفتر است و….و….باز هم قبول نداشتند……

تا اینکه حتی قبل از فیلتر شدن تلگرام، سایت خامنه ای دات ای ار اعلام خروج از تلگرام کرد ، اما خبری از خروج به اصطلاح افسران جنگ نرم نبود،گذشت وتلگرام فیلتر شد اما همچنان هم این قصه ادامه دارد،مگر نه اینکه طبق قانون وشرع استفاده از فیلتر شکن ویا صفحه وسایتی که بسته شده هرگونه دسترسی به آن جرم وجایز نیست…..

پس واقعا علت چیست؟

هوای نفس؟

چه؟

دنبال پاسخی روشن وصریح وقاطعانه میگردم.

به قلم تبیان

@tebyan66


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر [عضو] 
5 stars

امروز سالروز نزول سوره “هل اتی” (انسان - دهر) می باشد و بنا به روایات، در ستایش از علی و فاطمه(ع) است که بخاطر نذرشان، سه روز روزه گرفتند و هنگام افطار، غذای ساده خویش را به مسکین و یتیم و اسیر، ایثار کردند و خود با آب افطار نمودند. این روز همچنین به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است.
این روز را گرامی میداریم.

1397/06/15 @ 12:48


فرم در حال بارگذاری ...