24
دی

فضاي مجازي

 بسم الله الرحمن الرحيم

سلام علیکم

با توجه به هجمه های شدید فرهنگی ، اعتقادی،سیاسی واجتماعی که در شبکه های اجتماعی علی الخصوص شبکه هایی که زمین دشمن قسم خورده ما هستند وجود دارد ، لازم دانستم نکاتی را خدمت بزرگوارانی که قصد حضور در این شبکه ها برای مقابله با این هجمه ها هستند عرض کنم:

1.برای بودن در زمین دشمن   ◀باید هم در زمینه سواد رسانه وعلی الخصوص فضای مجازی اطلاعات لازم وکافی را دارا بود. ◀قاعده بازی در زمین دشمن را بلد باشیم. ◀اطلاعت لازم وکافی در زمینه ای که قرار هست پاسخگو باشیم ودر صدر آن ضربه بزنیم،را داشته باشیم. ◀تقوا در فضای مجازی را مراعات کنیم. 

2.مواردی که باید انجام بدهیم ◀پاسخگویی دقیق وبا منطق به شبهات ◀شبهه افکنی در اعتقادات طرف مقابل ◀ایجاد فضایی گرم ودوستانه با افرادی که مبتلا به فضای آلوده شده اند ◀سعی در بیرون راندن افراد از این فضا ◀جهت امنیت اطلاعات خود تا حتی الامکان درباره حریم خصوصی خود،وحرف های خصوصی از فضای این زمین ها استفاده نکنیم. ◀بعد از پاکسازی خودمان هم از زمین دشمن خارج شویم.

???پس دقت کنیم در ابتدای راه ومسیر چه لوازمی نیاز داریم✅✅✅ ???وبدانیم دقیقا باید چه فعالیتی در این فضا داشته باشیم تا اثربخش باشیم✅✅✅   افسر جنگ باید به دشمن‌ش ضربه بزنه، باید کاری کند که طرف مقابل‌ش آسیب ببیند، دردش بگیرد،واحساس شکست کند. آیا واقعاً تو #تلگرام ، #واتس_اپ و #اینستاگرام و… این جوری هستیم؟ اگه نمی‌تونیم ضربهٔ قابل توجهی به دشمن بزنیم تا_اسیر_نشدیم_برگردیم! تنها دلیل حضور ما در خاک دشمن، آسیب_رسوندن به او و در مرحلهٔ بالاتر #تصرف_خاک و گرفتن_ابتکار_عمل از اوست!❗❗❗ اگه این جوری هستییم، بمانیم! وگرنه برگردیم که دشمن اسیرمون میکنه.و کلی اطلاعات ازمون می‌گیره و خسارتش بیش از خدمت‌مون میشود. البته اگر خدمتی کرده باشیم!… به قول مقام معظم رهبری نشود مصداق غلامی که رفت آب بیاورد،آب خودش را برد. ✳✳✳امام خامنه‌ای: در میدان تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنید! چون چه ببرید، چه ببازید، به‌نفع اوست. به قلم @tebyan66


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...